17 Nisan 2009 Cuma

Türkan Saylan'a Mektup

Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'ne yapılan şu son olaylardan sonra onları desteklediğimizi anlatmak için Türkan Saylan'a bir mektup yolladık.

Sayın Türkan Saylan,

Biz Bahçeşehir Koleji Atatürkçü Düşünce Kulübü öğrencileriyiz. Bugün ülkemizde gerçekleşen olaylara, miras aldığımız Türkiye’nin gençleri olarak kayıtsız kalsaydık bu, hem bize hem de ülkemize yakışmazdı. Biz de bundan birkaç hafta önce Atatürkçü düşünceye sahip çıkıp, o yolda çalışmalar yapmak ve bugün tanık olduğumuz, 85 yıllık cumhuriyetimize yakışmayan olaylara karşı sesimizi duyurmak amacıyla kulübümüzü kurduk.

Biz bu kurulma aşamasında çalışmalarımıza başlarken haberlerde sizi ve ÇYDD’ye yapılanları gördük. Bu olay, aslında bugün yapılan birçok şeyin bir örneği fakat, baktık ki bu olaydan okumak isteyen arkadaşlarımız da etkileniyor, biz de -şimdiye kadar somut bir tepki verememiş olsak da- bu konuda arkadaşlarımıza yardım edebileceğimizi düşündük.

Bizler de sizin burs verdiğiniz öğrenciler gibi okulumuzdan her ay bir miktar burs alıyoruz. Bunu sizin okuttuğunuz öğrencilerle paylaşmak istiyoruz. Henüz bu konuda geniş bir çevreyle görüşmedik fakat eminiz kimse o öğrencileri yarı yolda bırakmak istemez. En azından her ay bir ya da iki öğrenciyi okutacak kadar yardım yapabileceğimizi düşünüyoruz.

Duygusal ve bedensel olarak çok yorgun olduğunuzu tahmin ediyoruz. Bu yüzden de bu mektubu almak sizin için ufacık bir moral kaynağı olursa bizim için büyük bir mutluluk olacak.

Türk gençliği sizin ve düşüncelerinizin arkasındadır, gönlünüzü ferah tutun.

Sağlıcakla.

Bahçeşehir Koleji Atatürkçü Düşünce Kulübü Öğrencileri

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş eline sağlık Göksu. Somut olarak bir çalışmamız olacak mı bu konuyla ilgili, mektup dışında?

    YanıtlaSil
  2. Bu kulubü kurarken sesimizi duyurmaktan bahsediyorduk.İşte bu sesimizi duyurmak ellerine sağlık Göksu.

    YanıtlaSil
  3. Somut çalışmamız tabi ki olacak. Ordaki öğrencilerden her ay en az birini okutacak kadar para toplayabileceğimizi sanıyorum. Bu konuda cuma günü okul yönetim kurulu toplantısında arkadaşlarımıza da danıştım. Onlar da kermes gibi herhangi bir etkinlikte toplanan parayı toplu olarak bir öğrencinin yıllık bursunu karşılayacak şekilde verebileceğimizi önerdiler. Bu da makul bir öneri bunu en yakın zamandaki toplantımızda konuşacağız. İlginiz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Eğitim ile ilgili burs çalışmaları için yapılan bağışlar aynı zamanda 'BAHÇEŞEHİR UĞUR EĞİTİM KURUMLARI VAKFI' 'na da yapılabilir düşüncesindeyim. Kişisel fikrimce Fen ve Teknloji Lisesinde bir kişi fazladan okutabilmek, en yararlısı olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. Kulvarlar birazcık farklı gibi geldi bana. Bir yanda hiç okuma fırsatı bulamayan çocuklar var, bir yanda çok daha masraflı olan ancak mükemmele yakın şartlar sağlayan bir okul. Burada konu genel olarak eğitim ile ilgili burstan çok, eğitim bursları ellerinden alınıp okunması engellenen arkadaşlarımızın durumudur.

    YanıtlaSil
  6. emeğinize sağlık çocuklar. Çok iyi düşünmüşsunuz bu olayı

    YanıtlaSil